25:05 - 8:53
  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • Reklam
  • Media üçün
Platformaaz
Reklam
  • Gündəm
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • Hadisə
  • Mədəniyyət
  • Sosial
  • Dünya
  • Cəmiyyət
  • Seçmə
  • Sağlamlıq
  • İdman
  • Hərbi
  • Kriminal
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
  • Gündəm
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • Hadisə
  • Mədəniyyət
  • Sosial
  • Dünya
  • Cəmiyyət
  • Seçmə
  • Sağlamlıq
  • İdman
  • Hərbi
  • Kriminal
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
Platforma.az
Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
Ana Səhifə Gündəm

İctimai nəqliyyat yetərsizdir 

02.04.2024 - 9:28
A A
Bakı şəhərində taksi istifadəsinin artması heç də əhalinin gəlirlərinin yüksəlməsi ilə bağlı deyil. Şəhərdə ictimai nəqliyyatın yetərsiz qalması insanların avtomobil nəqliyyatına yönəldən əsas amildir. Hökumətin parkinq qiymətlərini artırması, velosiped zolaqları, piyada ərazilərinin artırılması, taksi fəaliyyətinin tənzimlənməsi kimi addımları avtomobil istifadəsini azaltmağa yönəlik addımlar olsa da, buna paralel olaraq ictimai nəqliyyatın inkişafı ilə bağlı addımlar nəzərə çarpmır. İctimai nəqliyyat imkanlarını yaxşılaşdırmadan avtomobil istifadəsini azaltmağa yönəlik addımlar isə narazılıqlara səbəb olur.

Hazırda Bakı şəhərində ictimai nəqliyyatın əsas iki halqası metro və avtobus xətləridir. Ekspertlər Bakıda tramvay xətlərinin təşkilini vacib sayır. Lakin, ən azı yaxın gələcəkdə bu reallaşmayacağı üçün hazırda hökumət ilk növbədə metro və avtobus nəqliyyatı ilə bağlı effektiv addımlar ataraq ictimai nəqliyyatın inkişafına yönələ bilər.

Əslində Bakıda metro nəqliyyatı ilə bağlı konseptual inkişaf sənədləri 10 ildən də artıq müddət öncə qəbul edilib. Ancaq, hökumətin həmin layihələri vaxtında icra edə bilməməsi bugün Bakıda ictimai nəqliyyatla bağlı vəziyyəti daha da çətinləşdirib. Məsələn, öncə 2015-ci ildə açılacağı planlaşdırılan “Həzi Aslanov 2” stansiyasının 2031-ci ilədək təhvil veriləcəyi açıqlanıb. Yəni, hökumət metro xətlərinin inkişafı ilə bağlı nəzərdə tutduğu səviyyədən ən azı 16 il geri qalır. 2011-ci ildə hökumət 2030-cu ilədək Bakıda 70 metro stansiyasının olacağını açıqlamışdı. Ancaq, ötən ilin sonunda yayımlanan Bakının Baş Planında göstərilir ki, 2040-cı ilədək Bakıda cəmi 46 metro stansiyası olacaq.

Azərbaycanda metro şəbəkəsinin genişlənməsinin qarşısındakı əsas əngəl hökumətin bu sahəyə yetəri qədər vəsait ayırmamasıdır. Maraqlıdır ki, əslində metro şəbəkəsinin inkişafı üçün nəzərdə tutulan işlərin görülməsi üçün gərəkli məbləğ əslində Azərbaycan iqtisadiyyatı üçün əlçatmaz məbləğlər deyil. Bakıda metro şəbəkəsinin inkişafı üçün nəzərdə tutulan layihələr və dəyərləri aşağıdakı kimidir:

6 km uzunluğundakı Dərnəgül-Koroğlu xəttinin tikintisi və 3 stansiya – 893 milyon -1 milyard 150 milyon manat və 5 il müddət
Xətai stansiyasından sonra iki stansiyanın (Y 14 və Y15) tikintisi – 607 milyon-774 milyon manat və 3 il müddət
Y15- Həzi Aslanov xəttinin və iki yeni stansiyanın tikintisi – 715 milyon – 846 milyon manat və 3 il müddət
28 May/ C. Cabbarlı stansiyalarında Qırmızı və Yaşıl xətlərin ayrılması – 127-280 milyon manat
Yaşıl xətt üçün Dərnəgül elektrik deposunun inşasının tamamlanması – 153 milyon manat

Göründüyü kimi, şəhərin ictimai nəqliyyatının yükünün azalmasına və effektivliyin artmasına kömək edəcək bu 5 layihənin toplam dəyəri təxminən 3 milyard manata bərabərdir. Layihələrin icrası üçün 3-5 il vaxt lazım olduğunu düşünsək, 5 il ərzində hər il ortalama 600 milyon manatın metro şəbəkəsinin inkişafına ayrılması bu layihələrin icrasına şərait yarada bilər. Qeyd edilən məbləğ Azərbaycan büdcəsi üçün bir o qədər də yük yaradan rəqəm deyil.

Metro şəbəkəsi ilə yanaşı, avtobus xətləri ilə bağlı da ciddi problemlər qalmaqdadır. Dövlət Statistika Komitəsinin nəqliyyata rahat çıxış imkanları ilə bağlı açıqladığı rəqəmlərə görə, Bakıda şəhərində əhalinin 20%-nin avtobus nəqliyyatına rahat çıxışı yoxdur. İctimai nəqliyyata çıxış o halda rahat hesab olunur ki, ev, məktəb, iş yeri kimi obyektlərlə avtobus dayanacaqları arasındakı məsafə 500 metrdən çox olmasın. Yəni, Bakıda yaşayan hər beş nəfərdən biri avtobusa minmək üçün yarım kilometrdən çox yol qət etməlidir. Digər tərəfdən, hazırda Bakı şəhərində müntəzəm marşrutlar üzrə təxminən 2 min avtobus istismar olunur. İstismarda olan bu avtobusların təxminən 800-ü, yəni 40 faizi tələblərə cavab vermir. Metro nəqliyyatı ilə yanaşı şəhərdə avtobus nəqliyyatı da tələbi tam qarşılamır.
Bu səbəbdən, hökumət vətəndaşların xərclərini artırmaq hesabına avtomobil istifadəsini azaltmaqla yanaşı, özü də xərc çəkərək ictimai nəqliyyatın inkişaf etdirilməsi ilə bağlı addımlar atmalıdır. Agora-az.org

ShareTweetSendShareScanSend
Əvvəlki Yazı

Siyasi və ictimai iştirakçılığın təsirləri – İnkişafa mane olan davranış stereotipləri qırılmalıdır

Növbəti Yazı

İsrail İranın Suriyadakı konsulluğuna hücum edib, 2 general həlak olub

XƏBƏR LENTİ

Gündəm

Antalyanın möcüzəli təbiəti və mədəniyyət xəzinələri – FOTOLAR

2025/05/06 - 16:02
Gündəm

Əlilliyi olan şəxslərə dəstək, dövlət qayğısı və həllini gözləyən məsələlər

2025/05/05 - 12:03
Gündəm

Qumar oyunlarının qurbanları artır – Cəmiyyət niyə susur? 

2025/05/05 - 11:59
Gündəm

Qlobal Cənub və Qlobal Şimal arasında bərabərlik və etimadın təməli qoyulur

2025/04/28 - 16:14
Gündəm

Turizmin beşiyi olan tarixi kəndlər

2025/04/28 - 16:11
Gündəm

Prezident Velosiped Turunun 60-cı buraxılışı keçiriləcək – FOTOLAR

2025/04/24 - 16:35
Gündəm

Deputat Ülvi Quliyevin oğlundan Prezidentə şikayət – Nə baş verib?

2025/04/22 - 12:25
Gündəm

Analar gününü İzmirin Urla bölgəsində qeyd edin – Fotolar 

2025/04/22 - 11:18
Gündəm

Mersin–Tartus Ro-Ro xətti yenidən istifadəyə verilib 

2025/04/22 - 10:57
Gündəm

Nazirlik plastik cərrahiyyə apara biləcək həkimlərin siyahısını yaydı

2025/04/17 - 12:00
Gündəm

ASCO-nun “Xocalı” gəmisi ilk dəfə Hind okeanına daxil olub

2025/04/17 - 11:10
Gündəm

Ağdamın Sarıcalı kəndinin bərpası dövlət büdcəsinə 35 milyona başa gəlib

2025/04/17 - 8:52
Gündəm

Ayasofya Məscidinin günbəzində əhatəli bərpa işləri başlanılıb – FOTOLAR

2025/04/16 - 13:08
Gündəm

“Suraxanı” tanker-muzeyi Beynəlxalq Dəniz Muzeyləri Konqresinə üzv seçilib 

2025/04/14 - 11:15
Gündəm

Türkiyənin hər guşəsi, hər bölgəsi canlı tarix, möcüzə və əsrarəngiz gözəllik mənbəyidir

2025/04/12 - 14:22
Gündəm

Xırdalanda məktəb direktoru tərəfindən zorakılığa məruz qalan şagirdin valideyni ölümlə təhdid edilib 

2025/04/10 - 11:35
Gündəm

Natəvan Bayramova vəzifədən getdi

2025/04/10 - 11:08
Gündəm

Türkiyənin daha bir təcrübəsi Azərbaycanda

2025/04/10 - 8:19
Gündəm

Əfv Məsələləri Komissiyasının növbəti iclası keçirilib, baxılan müraciətlərin sayı 600-ü keçib – YENİLƏNİB

2025/04/09 - 19:22
Gündəm

Antalya mavi bayraqlı çimərliklərlə liderliyini qoruyur

2025/04/09 - 16:13

SEÇMƏ

Turizmin beşiyi olan tarixi kəndlər

2025/04/28 - 16:11

Hər il Türkiyəyə səfər edən turistlərin sayı durmadan artır. Son iki ilin statistikasına görə Türkiyəyə səfər edən turistlərin 30-40 faiz...

Daha çox oxu

Prezident Velosiped Turunun 60-cı buraxılışı keçiriləcək – FOTOLAR

2025/04/24 - 16:35

Türkiyənin ən mötəbər idman tədbirlərindən biri olan Prezident Velosiped Turu (TUR 2025) bu il 60-cı dəfə təşkil olunacaq. “Cebheinfo.az" xəbər verir...

Daha çox oxu

Bizans, Roma və Osmanlı sivilizasiyalarını özündə yaşadan qədim Göynük – FOTOLAR

2025/01/15 - 16:41

Türkiyənin hər daşı bir tarixdir. Öz qədimliyi və mədəniyyət ənənələri ilə dünyaya səs salan Türkiyədə öz memarlıq abidələrinin zənginliyi ilə...

Daha çox oxu
Platforma.az

Platforma.az saytı gündəlik bülletenlər vasitəsi ilə siyasət, iqtisadiyyat, cəmiyyət, idman, mədəniyyət sahələri üzrə ölkədə və dünyada baş verən ən vacib hadisələri öz oxucularına operativ şəkildə çatdırır.

  • Haqqımızda
  • Reklam
  • Əlaqə
  • Media üçün

Platforma.az © 2023 - Bütün hüquqları qorunur.

Nəticə yoxdur
Bütün Nəticəyə Baxın
  • Gündəm
  • Siyasət
  • İqtisadiyyat
  • Hadisə
  • Mədəniyyət
  • Sosial
  • Dünya
  • Cəmiyyət
  • Seçmə
  • İdman
  • Hərbi
  • Kriminal

Platforma.az © 2023 - Bütün hüquqları qorunur.